Thursday, July 16, 2009

baru nak create ni...sabo ler!!!

aku dah senok bijik mata bersengkang mata semata-mata nk bikin blog picisan nih!aku nk sahut cabaran seorg budak tu yg cabar aku buat blog ni...!aku bukan tahu sangat pasal it ni tp aku ada keinginan yg tinggi utk bersama mengharungi dunia siber ni.
hari ini sedikit sebanyak usaha aku dh pun termakbul dek kerana cabaran itu...TQ pada org yg cabar aku tu!aku tahu org itu lbh advan drp aku...tp aku akan berusaha utk mengekalkan blog aku ini walaupun aku tidak mahir dlm bidang penulisan.ko org jangan ketawakan aku...!!!
aku dah ngantuk ni...nanti aku continue balik post aku ni!selamat malam blogger semua...!!!

2 comments:

  1. well done my bro!!=)
    hah..ade org cabar abg??sapekah makhluk ALLAH itu??kuang btol..hehehehe~sigh~
    nway..best of luck from me..
    ilmu itu luas..cedokla di mana2 sahaja 'lautan' yang kamu temui..
    learn from zero tu hero!! go..go..go

    ReplyDelete
  2. thanks...gurl!i appreciate that...!!!

    ReplyDelete